středa 25. listopadu 2020

 Tak řidičky jsou otestované, ale délku budu muset doměřit ještě od vrchlíku směrem dolů, přijde mi, že pravá je stále volná. Poprvé jsem na cvičné louce svahovala. Jen trošku a pak jsem nevěděla, co s výškou, protože mým cílem bylo přistát.
Jojo, strašně nutně potřebuju takovéhle rukavice:

 Poznámky:

* Ve vzduchu nebýt pasažér, ale pilot! Jelikož to pořád letí rychlostí 38 km/h a zpomalit moc nejde, musím neustále myslet o jeden krok dopředu. Zatím zvládám myslet pouze na nejbližší cíl.
* Létat se dá nejen proti větru, z nějakého důvodu (strach z klapance?) jsem začala létat pouze na komoru.
* Při svahování se důsledně vracet zpátky. Nedotáčím osmičky -> postupuji čím dál tím dále od hrany.
* Po přistání stojím s rukama pod zadkem a křídlo mě tahá, místo toho, aby podlehlo přebrždění. Příště můžu zkusit namotat řidičky, ale před tím musím POVOLIT řízení, šňůry v tahu namotat nejde a kluzák je navíc v zóně největšího odporu = bude mě chtít vláčet po svahu => zraněna budu možná, ale zesměšněna určitě!