Tak řidičky jsou otestované, ale délku budu muset doměřit ještě od vrchlíku směrem dolů, přijde mi, že pravá je stále volná. Poprvé jsem na cvičné louce svahovala. Jen trošku a pak jsem nevěděla, co s výškou, protože mým cílem bylo přistát.
Jojo, strašně nutně potřebuju takovéhle rukavice:
Poznámky:
* Ve vzduchu nebýt pasažér, ale pilot! Jelikož to pořád letí rychlostí 38 km/h a zpomalit moc nejde, musím neustále myslet o jeden krok dopředu. Zatím zvládám myslet pouze na nejbližší cíl.
* Létat se dá nejen proti větru, z nějakého důvodu (strach z klapance?) jsem začala létat pouze na komoru.
* Při svahování se důsledně vracet zpátky. Nedotáčím osmičky -> postupuji čím dál tím dále od hrany.
* Po přistání stojím s rukama pod zadkem a křídlo mě tahá, místo toho, aby podlehlo přebrždění. Příště můžu zkusit namotat řidičky, ale před tím musím POVOLIT řízení, šňůry v tahu namotat nejde a kluzák je navíc v zóně největšího odporu = bude mě chtít vláčet po svahu => zraněna budu možná, ale zesměšněna určitě!